נחל האסי / מאחורי ההר | אתר המעינות והטיולים של ישראל - האסי / ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד.. זה נכון, יש מוקדי חיכוך מקומיים, אבל אני לא הולך להתעכב הרבה על מקרה האסי לגופו, מבטיח. מדובר בשורה של בריכות באפיקו של נחל שקמה, שנוצרו בין הדיונות של מישור החוף הדרומי בעקבות נביעה של מי תהום. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד.

אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר. גם במאבק על נחל האסי הופכים את המוחים לעבריינים. אולם, נחל האסי הוא לא אתר הטבע היחיד שגישת הציבור אליו נמנעת. נחל האסי(עמל) מהמקור שלו עד ליציאה מהקיבוץ וגם קצת אחריה(עד כביש 669) זורם בתוואי המקורי שלו(מזל שיש מפות ישנות שאפשר להוכיח קשקושים שמועלים על ידי הקיבוץ). המלחמה על נחל האסי נמשכת:

N12 - ללא תשלום: נחל האסי ייפתח למבקרים
N12 - ללא תשלום: נחל האסי ייפתח למבקרים from img.mako.co.il
גם הלוחמים על שחרור נחל האסי. כשכתב זורק ככה סתם מספרים, זה מצביע על כך שהוא או שטחי, או מגמתי, או שניהם גם יחד. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים. המלחמה על נחל האסי נמשכת: נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. ליאורה מגיעה לשחרר את נחל האסי ‍ למערכון המלא > bit.ly/2znr5oy ארץ נהדרת. זה נכון, יש מוקדי חיכוך מקומיים, אבל אני לא הולך להתעכב הרבה על מקרה האסי לגופו, מבטיח. נחל האסי(עמל) מהמקור שלו עד ליציאה מהקיבוץ וגם קצת אחריה(עד כביש 669) זורם בתוואי המקורי שלו(מזל שיש מפות ישנות שאפשר להוכיח קשקושים שמועלים על ידי הקיבוץ).

ליאורה מגיעה לשחרר את נחל האסי ‍ למערכון המלא > bit.ly/2znr5oy ארץ נהדרת.

נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. שאלה בנושא המחלוקת על נחל האסי מאת הרהג יעקב אריאל. נחל האסי בקיבוץ ניר דודצילום: זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. גם הלוחמים על שחרור נחל האסי. .נחל האסי, בקבוצת משחררים את האסי הודיעו הבוקר (שישי) כי ההבנות מבוטלות והמחאה תתקיים בכל זאת. אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת. מדובר בשורה של בריכות באפיקו של נחל שקמה, שנוצרו בין הדיונות של מישור החוף הדרומי בעקבות נביעה של מי תהום. בתוך המתחם אזור מסודר למנגל עם תאורת לילה, משחקים לילדים, נדנדות עץ וספסלים הפונים אל שפת נחל האסי. החלק שכן הוטה על ידי הקיבוצים באזור(בעבר הרחוק). כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי. בקיבוץ אטמו את הגדרות, אך בהמשך שער הקיבוץ נפתח והתאפשר למוחים להכנס לנחל (אורלי אלקלעי).

מצד אחד יש את התומכים בפתיחת הנחל בגלל חוקי יסוד במדינה ומצד שני יש את קיבוץ ניר דוד שאומר לא. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. החלק שכן הוטה על ידי הקיבוצים באזור(בעבר הרחוק). המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ.

לא רק נחל האסי: המקומות הקסומים שנעולים בפני הציבור
לא רק נחל האסי: המקומות הקסומים שנעולים בפני הציבור from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
המפגינים לשחרור נחל האסי פרצו את השער לניר דוד (עריכה: לנחל עמל (האסי) טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות צלסיוס, עובדה שתורמת לאטרקטיביות של הנחל לשחייה. מי שלא מבין את זה, או חושב שזו המצאה חדשה, חי בבועה. מצד אחד יש את התומכים בפתיחת הנחל בגלל חוקי יסוד במדינה ומצד שני יש את קיבוץ ניר דוד שאומר לא. 6 ответов 4 ретвитов 49 отметок «нравится». לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב.

המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ.

בשמורת הטבע נחל חרמון (הבניאס) נמצא המפל הגדול בישראל, מעל זרם המים השוצף כל ימות השנה נמתח שביל תלוי, ויש בה שרידים ייחודים של מורשת האדם. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? המפגינים לשחרור נחל האסי פרצו את השער לניר דוד (עריכה: גם הלוחמים על שחרור נחל האסי. נחל האסי(עמל) מהמקור שלו עד ליציאה מהקיבוץ וגם קצת אחריה(עד כביש 669) זורם בתוואי המקורי שלו(מזל שיש מפות ישנות שאפשר להוכיח קשקושים שמועלים על ידי הקיבוץ). נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. גם במאבק על נחל האסי הופכים את המוחים לעבריינים. שאלה בנושא המחלוקת על נחל האסי מאת הרהג יעקב אריאל. קיבוץ ניר דוד שוכן על שתי גדות נחל האסי ומזה שנים הוא מגביל את הכניסה אליו. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים.

נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד. לנחל עמל (האסי) טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות צלסיוס, עובדה שתורמת לאטרקטיביות של הנחל לשחייה. בקיבוץ אטמו את הגדרות, אך בהמשך שער הקיבוץ נפתח והתאפשר למוחים להכנס לנחל (אורלי אלקלעי). מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר.

למי שייך נחל האסי?
למי שייך נחל האסי? from static.wixstatic.com
האתר פתוח למבקרים תחת הגבלות. אולם, נחל האסי הוא לא אתר הטבע היחיד שגישת הציבור אליו נמנעת. 6 ответов 4 ретвитов 49 отметок «нравится». מי שלא מבין את זה, או חושב שזו המצאה חדשה, חי בבועה. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. עשרות הגיעו להפגין מול קיבוץ ניר דוד על המתווה לשחרור נחל האסי. נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד.

שהעלו בעמוד הפייסבוק של הקיבוץ במהלך הלילה, אשר לדברי קבוצת משחררים את האסי מבטל את ההבנות שהושגו.

המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. שלום רב לאחרונה הוודענו כולנו למחלוקת הקשה על נחל האסי. מצד אחד יש את התומכים בפתיחת הנחל בגלל חוקי יסוד במדינה ומצד שני יש את קיבוץ ניר דוד שאומר לא. בקיבוץ אטמו את הגדרות, אך בהמשך שער הקיבוץ נפתח והתאפשר למוחים להכנס לנחל (אורלי אלקלעי). קיבוץ ניר דוד שוכן על שתי גדות נחל האסי ומזה שנים הוא מגביל את הכניסה אליו. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. כשכתב זורק ככה סתם מספרים, זה מצביע על כך שהוא או שטחי, או מגמתי, או שניהם גם יחד. בתוך המתחם אזור מסודר למנגל עם תאורת לילה, משחקים לילדים, נדנדות עץ וספסלים הפונים אל שפת נחל האסי. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? נחל האסי(עמל) מהמקור שלו עד ליציאה מהקיבוץ וגם קצת אחריה(עד כביש 669) זורם בתוואי המקורי שלו(מזל שיש מפות ישנות שאפשר להוכיח קשקושים שמועלים על ידי הקיבוץ). יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ.